Secret Santa #5 - Bucurie în cutie!

 



        Începutul anului acestuia a însemnat enorm pentru mine. Am fost invitat de Onisim și Alexandra la a cincea ediție Secret Santa, la primul meu Moș Crăciun retroactiv! Deși Crăciunul a trecut de mult timp, Moșul a zis să ne încânte și în luna februarie cu daruri multe și cu bucurie.

        Cadoul pe care urmează să vi-l arăt este unul dintre preferatele mele primite vreodată. Daria mi-a construit o cutie cadou cu temă rusească. Ce m-a bucurat însă și mai mult este că tot Dariei i-am făcut o cutie cadou. 

        Așadar, urmează să vă arăt o cutie plină de fericire, farmec rus și inspirație!

    

        De cum am deschis cutia, mâinile au început să-mi tremure. O CUTIE PE TEMĂ RUSEASCĂ! A picat fix cu o săptămână înaintea Russian Read-a-thon, maratonul de lectură pe care l-am organizat pe Instagram. 

        Am deschis biletul și am început să citesc, din ce în ce mai emoționat, mesajul Dariei pentru mine. Daria, dacă mi-ai fi trimis doar biletul, tot eram la fel de fericit! 🤣 Însă de-aici începea de fapt șirul de surprize.



        Atât de multe lucrușoare frumoase! Bineînțeles că atunci când am văzut păpușile Matrioșka m-am pierdut de tot cu firea. Îmi doream de foarte mult timp un simbol al culturii ruse pe rafturile mele. Cel mai mare șoc l-am avut în momentul în care am văzut semnele de carte pictate manual, personalizate extraordinar cu unele dintre citatele mele preferate. Pe lângă asta, unul dintre citate este în franceză, ceea ce m-a bucurat și mai mult!

        Surprizele au continuat în momentul în care am deschis cărțile frumos împachetate în hârtia lucioasă a unei reviste care a făcut cadoul mult mai „așezat”, să-i spunem.


        Bookuriile au fost cireașa de pe tort: un amestec de real și imaginar- primele opere ale lui Tolstoi: Adolescența și Tinerețea, despre care auzisem înainte și eram foarte interesat; iar mai apoi biografia familiei Romanov, o relatare despre una dintre cele mai „iconice” familii din Imperiul Rus! Abia aștept să citesc cele două cărți.

       Cum i-am spus și Dariei, mi-a plăcut mult simțul practic din cadou. Linerele din imagine sunt cele mai bune pe care le-am folosit până acum și mă ajută enorm să iau notițe, dar mai ales să fac scheme de lecții. Iar bilețelele fără lipici sunt extraordinare pentru un panou de plută încărcat!


        În final, vă las o poză cu păpușile Matrioșka care s-au integrat foarte bine în colțul rus din bibliotecă!


        Daria, îți mulțumesc încă o dată că ai făcut un copil fericit cu aceste minunății! Și vă mulțumesc și vouă, Onisim și Alexandra, că v-ați gândit la mine pentru acest eveniment minunat. Aștept cu nerăbdare următorul Secret Santa!❤

        Dacă doriți să vedeți ce cadouri au primit și ceilalți bloggeri din proiect, puteți accesa linkurile de mai jos:

Onisim - Omul Folositor

Alexandra - Pierduți în Literatură 

Andreea - Andreea Pandelea Books 

Dana - DanaSn 

Dana Cristiana - Silver Moon Reads 

Daria - Cărțile Nopții 

Ghanda - Jurnalul unei cititoare

Iuliana - Glasul Literaturii 

Sándor - Sándor Török

Sînziana - Vampress Bathory reads 


Comentarii

  1. Iooooi, ce mă încântă articolul tău, n-am cuvinte!
    Mă bucur tare mult că toate ți-au fost pe plac şi că am reușit să fac un suflet fericit :) Mulțumesc și eu, de asemenea! Spor la citit! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de fain fain fain!!! Daria are un talent și o creativitate deosebite! Așa ma bucur ca v-ați făcut cadouri unul altuia, a fost super interesant din spatele scenei :)))
    Mulțumim mult de participare!!🤍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu vă mulțumesc pentru invitație! Abia aștept următoarea ediție!😍

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare